Snö igen =)

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar. Det var ju roligt, hurra!" Eller njae, inte riiktigt. Jag ser inte att det snöar just nu, men det har snöat en del inatt så nu är det myycket snö igen =) Jätte fint, men kallt *brrr*

Men vi klarar oss =) Aja, idag blir det kalas här ute i Sjöbo, hemma hos Uffes faster. Vi ska fira Elin, Mathilda och Jonathan (Uffe's kusiner). Och nej, dem är varken tvillingar eller trillingar någon av dem ;) Men dem fyller år nästan samtidigt, hehe.. Vi ska även fira Fredrik (en annan kusin till Uffe) men han har tydligen redan fått sin present. Sedan om vädret tillåter så blir det även skridskoåkning hemma hos dem =) Vågar man? :/ Hehe.. Jag har ju inte åkt skridskor på lääänge, och tänk om isen spricker? :O Haha, ne.. men Elin, Mathilda och Jonathan har åkt där några gånger redan, så det ska nog inte vara någon fara med den biten.. haha =)

Jag är ju fortfarande förkyld också :( Är alldeles röd och torr runt/under näsan.. inte alls kul, men jag hostar lättare nu och är inte lika ofta täppt i näsan.. Så känns som jag är på bättringväg :) Skönt det iallafall, så jag sliper det snart. Vill ju vara frisk =)

Lägger upp en bild också på nyårsklänningen.. Det är tyvärr ingen bra bild, färgen är dålig och så har jag den inte på mig så man ser ju inte riktigt hur den sitter eller så.. Den är mycket snyggare på måste jag säga =)

Och så måste jag ju visa en bild på hur mitt hår såg ut häromdagen =) haha, jag hade badat på kvällen. Så när jag badat färdigt satte jag upp håret i en knut under natten och hade det även så under hela dagen på jobbet. Så när jag slutat jobba och skulle hoppa in i en dusch släppte jag självklart ut mitt hår och voila:



Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Jo nu är det bättre, hålen har läkt så nu är det bara håret som fattas på halsen..

Sen synen är svår att avgöra för ibalnd verkar det som hon ser ?! Så vet itne riktigt om hon kanske ser liiiite liiiite eller om hon är helblind ?



Allt bra med dig då?



Hmm snö har vi haft sen jag kom hem från malmö så vi har haft snö här varje dag o vaknat till mer o mer varje dag hehe..



Kläningen är verkligen jätte fin =)

2010-01-05 @ 12:45:42
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar Sandra: Aah, men det är ju skönt att såren är bättre, kan tänka mig att det var en hemsk syn :( Angående synen kanske det är så att om hon är helblind så kanske hon har börjat vänja sig mer, kanske därför det verkar som hon ser liite ibland.



Jadå, det är bra förutom att jag är rätt så förkyld :( Men det verkar som jag är på bättringväg iallafall.



Aah, så trevligt =) Vem var det förresten som var jultomte nu upp i Gbg?



Aah, tack så mycket =) Är jätte nöjd med den, är glad att jag köpte den och att den var så billig =)

2010-01-05 @ 13:05:53
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

hmm tänkte också på det först men alltså om man gör något framför hennes ögon så följer hon med ibland så jag evt inte?!



Okej men det var ju bra hehe..



Danne var tomte hehe.. kommer upp fler bilder idag i think om jag orkar..



2010-01-05 @ 15:05:57
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0