Nyår

2010.. Ja då var det nytt år :) Tiden har gått så snabbt.. Det känns inte som att ett helt år har gått redan.. Men det är skönt, det har varit ett tufft år, framförallt början och mot mitten av året.. Men som man brukar säga så är det nu ett nytt år, en ny tid väntar :) En ny, härlig och bra tid. Som jag fick höra på seansen för ett tag sedan så har jag inte fler tårfyllda pärlor att samla på mig på ett tag nu.

Gådagen för övrigt var mycket trevlig. Jag var hemma hos Uffe och hade även med mig Therese som kom redan på onsdagen. :) Förutom oss tre var även Uffe's syster, föräldrar och 2 av deras kompisar med. Först åt vi en jätte god förrätt med räkor och lax. Sedan blev det potatisgratäng, rotfruktsgratäng, oxfilé. fläskfilé, fisk och grönsaker :)

Innan vi åt efterrätt så spelade vi spelet jag fick i julklapp =) Så det kan låta.. så det blev det lite sång och tjatter, hade jätte kul.. men det är sååå svåra låtar så man kunde ju nästan inget :/ haha.. men så var det för oss alla så man slapp känna sig ensam på den biten ;)

Efterrätten sen var en typ av chokladmousse tårta med nötbotten och så var det nougat i chokladmoussen också, samt riven nougat ovanpå. Riktigt gott var det :)

Vid 10-tiden åkte jag, Uffe och Therese hem till Uffe's faster med familj. Där satt vi och snackade skit och spelade band rock eller vad det heter, ja, guitar hero iallafall :) Jag både spelade gitarr och sjöng.. Sedan blev det raket-smällning :) Vi var lite tidigare än alla andra eftersom Johan (Uffe's fasters man) hade såå bråttom ut, haha ;) Men det var fint.

Jag och Uffe gick in lite tidigare än dem andra för min tår var så frusna att jag hade jätte ont. Så vi la/satte oss i soffan vid kaminen och mös och värmde oss. Sedan kom även dem andra in och så åt vi glassbomb =) Mätta och belåtna gick vi hem sen och la oss.

Har varit ett jättebra nyår så tack allihopa =) Och gott nytt år till alla er andra.

Kommentarer
Postat av: The amazing Tooob (Tobbe)

edan blev det raket-smällning :) Vi var lite tidigare än alla andra eftersom Johan (Uffe's fasters man) hade såå bråttom ut, haha ;) Men det var fint.



hahahaha sa javle klockrent :D haha synd jag missa det :( aja nasta ar sa! iaf later som en harlig kvall! :)

2010-01-03 @ 06:31:19
Postat av: Bella

Hahaa, ja fan.. nästa år får du vara med =)

2010-01-05 @ 10:05:33
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0