Tuff vecka..

Denna veckan är tröttsam.. Jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden vilket är jätte bra, tjänar ju pengar till körkortet och lite annat smått och gott :) Men pågrund av att så många på jobbet har insjunknat i vinterkräksjukan så är det väldigt mycket att göra på jobbet, och stressigt är det. Har varit väldigt tungt att jobba i veckan också vilket känns i ryggen.. Men jag får lite massage lite då och då av Uffe. Även om det inte är mycket så gör det lite nytta.

Jag ska tvätta imorgon efter jobbet också. Har tvätt-tid 17-22 så det blir fullt upp hela dagen. Ska bli skönt att komma ut på landet till mamma i helgen. :) Att få komma ifrån Arlöv och denna hektiska miljön kommer vara bra för mig. Och så ska det bli kul att träffa dem där hemma också självklart. Sofia fyller 7 år på måndag så det blir även kalas på lördag för henne. (Har bakat en hjärtformad Herman-kaka till henne som jag ska skriva "Sofia 7år" på med glacyr.) Hihi, hon blir säkert jätte glad, och så ska hon få en present av mig och Uffe som hon både kan pyssla med och samla ihop till lite smått och gott i. Kan ni gissa vad det är? =)

Jag kollar även just nu efter lokal inför maj.. Jag, Therese och Emma har ju våra planer att ha en födelsedagsfest tillsammans, men för det behövs en lokal vilket är väldigt svårt att få tag i.. :( Dem jag ringer på är antingen fullbokade eller så svarar dem inte.. Har testat ringa både dag och kväll, och det är aldrig en telefonsvarare som nämner öppet-tider eller något.. :( Så jag vet ju inte riktigt hur jag ska få tag i dem.. Min älskade syster (Sandra) försöker hjälpa mig hitta en lokal också.. Tack tack tack tack tack =) Hoppas vi lyckas hitta en nu bara, hehe..v Skulle ju vara så kul att ha denna festen som vi ser fram emot. *håller tummarna*

Nästa vecka måste jag boka in en dag att åka in till körskolan i malmö och göra syntest och prata lite med dem ang. intensivutbildning :) Så jag kan få mitt körkort någon gång.. Mitt mål är att ha det innan sommaren, så det får vi också hålla tummarna för. Jag har iallafall börjat plugga teorin igen.. det jag tycker är svårast är bilen.. Men i intensivutbildningen får jag ju hjälp med det så det blir säkert bra.

Nej, nu ska jag lägga mig om en stund.. klockan börjar bli mycket, ska upp tidigt till jobb imorgon.. Fast inte lika tidigt som idag och igår (har börjat 7 två dagar nu) men börjar 7.30 imorgon :) Så en halvtimmes sovmorgon sitter fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0