Vill ha, vill ha.. Ge mig?

Jag brukar inte skriva bara någon mening när jag väl bloggar, och jag har ju redan skrivit två inlägg idag.. men jag var bara tvungen att lägga upp två bilder på kläder jag hittade som jag vill ha. Det är en klänning och en korsett.. Ooooh, vad jag vill ha dessa, men har ju inte råd :( Nu är det ju massa pengar som går till julklappar och allt ju.. hmm, jag hoppas dem har kvar dessa kläderna läänge till så jag kan handla dem kanske till våren, eller bara senare i höst/vinter. Vet ju aldrig hur mycket pengar jag får in från jobbet. Får hoppas att dem behöver mig mycket, hehe.

Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

tack så mkt gumman

2009-09-22 @ 17:31:57
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0