Finns såå mycket men samtidigt för lite :/

Jaao, det blev en riktigt lugn dag på jobbet idag. Hade nästan inget att göra så fick verkligen dra ut på vissa saker för att slippa sitta stilla, hehe. Men men, nu var denna jobbdagen slut iallafall. Så nu är jag ledig imorgon sen ska jag på en jobbdag till. Till helgen är jag änsålänge ledig, men man vet ju aldrig om dem behöver mig helt plötsligt, behöver pengarna så. :)

Jaa, sen här hemma har jag bara tagit det lugnt, är slö nu efter jobbet. Är förresten riktigt sugen på någon typ av avslappnings/spa-dag eller något där man kan få massage, ansiktsbehandling m.m. Men det kostar ju så mycket :( Så det får nog bli någon annan gång. Kanske kan komma på något själv hemma när jag är ensam hemma sen en dag. Men då blir det ingen massage, men det får jag fixa på annat håll.

Hmm, behöver ju klippa mig också, någon som vet något bra ställe i Arlöv eller Sjöbo? Det är ju dem ställena jag är på mest.. Det ska inte vara för dyrt men ändå bra :) Give me some tips.. Håret börjar ju bli slitet i topparna :( Jaa, ska BARA klippa topparna, vill ju få längre hår igen.

Mmm, det finns såå mycket jag vill göra nu ju. Resa (var ju planerat till februari kanske, men ingen av oss kommer ha råd då har vi kommit fram till, så vi har sagt att vi får flytta fram det ett år kanske (kan bli tidigare, kan bli senare) det återstår helt enkelt att se :) Pengarna måste vi ju ha först innan vi bestämmer mer. Men ja, förutom dem skulle det varit kul och mysigt att bara åka iväg till en stuga med pool och jacuzzi för en helg och bara mysa och ta det lugnt. Det kan ju vara här i Sverige eller kanske Danmark eller något. Sen så då en sån spa-dag. Hmm, vad vill jag mer, ja.. istället för att spara pengar till resan just nu blir det att spara pengar till körkortet. Men jaa, som i min rubrik idag så finns det såå mycket (man jag vill göra) men samtidigt för lite (med pengar) :/ SPARA SPARA SPARA

Meen, nu ska jag återgå till tv'n och sims 3, hehe. Sen blir det mys med smörpopcorn och film ikväll :) Bjuder på 2 bilder på när jag hade lite längre hår än nu + använde linser istället för glasögon. Saknar det med har inte råd till linser :( Men men, det kommer när pengarna dimper in mer.

 

 

Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Ush jaa alltså det är sjukt snart är detta året slut =/ fan tiden har bara flugit iväg hehe..



<3

2009-09-10 @ 09:52:34
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej svägerskan!

Älskar att läsa din blogg!

Jag är dock dålig på att kommentera.... :)

Du skriver riktigt bra och sminktips är ju alltid välkommet! :)

Jag hoppas du och lillebror får en mysig helg i min lägenhet!

Kram!

2009-09-10 @ 12:13:01
Postat av: Bella

Tack tack =) Ja, sminktips och andra skönhetstips är alltid bra och roliga att läsa =) Och tack för lånet av lägenheten. Hoppas du och pojken din också får en mysig helg. Kram

2009-09-10 @ 14:27:50
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Anonym

props till dig och din härliga blog <3

2009-09-12 @ 23:03:42
Postat av: Bella

tack så mycket =) vet dock inte vem du är "anonym" <3

2009-09-13 @ 21:13:38
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0