Landskrona, Bästis & Shopping

Då sitter man i Landskrona och lyssnar på när bästisen sjunger =) Hehe, jag får väll också sätta mig och sjunga om en stund, sen blir det lite Guitar Hero också. Skönt att bara ta det lugnt nu efter att man varit igång hela dagen. Började med att gå upp 8 imorse för att runt halv 10 åka in till Helsingborg och hämta lite anteckningar med mamma. Sen så bar det av till Landskrona där jag mötte upp Linn, Micke och Liam på parkeringen utanför ÖB och Jysk.

På vägen hem från affären åkte vi och köpte pizza, eller rättare sagt så hade Micke redan beställt så vi stannade bara till och hämtade dem. Väl hemma hos Linn och Micke åt vi oss mätta, sen blev det en runda ut till tågstationen för att lämna Micke som skulle åka till jobbet. Och eftersom dem nyligen flyttat hit till Landskrona och jag bott här tidigare och hittar bättre så bestämde vi att jag och Linn skulle följa honom till tåget så han hittade närmaste/snabbast vägen och lärde sig den och kan gå själv hädanefter. =) Men det hade han klarat ändå självklart, men trevligt med sällskap och att komma ut och gå en runda ju.

När Micke sedan åkte med tåget fortsatte jag och Linn in mot stan. På vägen visade jag var jag bodde tidigare och så träffade vi en gemensam kompis till oss som också bor här i Landskrona. Liam somnade i vagnen så jag och Linn bestämde och för att shoppa loss lite. =) Själv köpte jag 2 bh'ar för 129:- per bh samt 4 par strumpor för c:a 60:- inne på H&M. Jag har ju i princip inga strumpor hemma och bh'arna börjar bli för små :( Så behövde lite nytt. Linn köpte en mössa till Liam inne på H&M och sen köpte hon 3 par mjukisbyxor och 3 långärmade tröjor till Liam inne på Kappahl, jätte sött var det. Innan vi sen gick hem gick vi in en runda på City Gross och handlade lite att dricka och sen gick vi hem och nu sitter vi här och tar det lugnt.

Annars idag har det väll inte hänt något direkt, så det blir ju inte mycket att skriva om. Men får kolla lite på Tyra Banks Show och Project runway på datan sen eftersom jag missar det på tv'n idag. Sen kanske det kommer upp någon rolig lista ikväll här. Får se vad jag hittar. Kanske kommer på något annat kul att skriva om. Håll utkik. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0