Städdag

Idag blev det att göra när jag kom hem ifrån min älskade pojke. :) Satte igång direkt att städa mitt rum, torkade av allt i rummet, parfymflaskor, smyckeskrinet, byrån, skrivbordet och ja, allt helt enkelt. Jag renbäddade, damsugade och torkade golvet. Det enda som fattas som jag inte gjort är tvättat fönstrena, men det får bli en annan dag när jag orkar. Rummet blev iallafall fint, skönt med ett rent och fint rum. Det är så mycket mer trivsamt.

Efter att jag städat fixade jag lite att äta och sen nu sitter jag och bara tar det lugnt med en läsk och tv'n igång, men det är inget dirkekt bra på tv'n nu. Får sätta på en film snart istället. Får kolla färdigt på filmen jag och Uffe kollade på häromdagen. Efter det så blir det sängen, ska inte vara uppe för länge idag, jobb imorgon. Äntligen säger jag bara, vill jobba mer än bara vid behov :( Men hittar ju inget, kollar hela tiden efter annat eller något mer. Men nee, finns inget. Antingen kräver dem utbildning eller körkort. Utbildning skaffar jag inte förrens jag känner mig mer säker på vad jag vill, och körkort kan jag inte skaffa utan pengar ju, så håller ju på att spara, men det tar ju tid eftersom man inte får så hög lön i månaden med ett vikariat-jobb.

Har förresten skrivit av mig nu. Väntar på svar.. Hoppas på det positiva.

Men men, tänkte ta och sätta på filmen nu innan klockan blir för mycket. Men ni får alla sova så gott när ni väll lägger er. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

skrivit av dig?

2009-09-09 @ 12:04:45
URL: http://www.linnsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0