Shopping

Idag har jag varit iväg och shoppat lite.. Först så åkte jag till ica maxi med Malle och Max för att kolla kläder till ungarna (Malle hade 30% rabatt på allt hon handlade) och så kom jag på när vi var där att jag behövde ett par nya stövlar, för dem jag har här hemma är så slitna och vissa är bara till att kasta :( vill inte, har sparat dem även om jag inte kan använda dem, men ja.. får ta och rensa lite sen någon dag *suck*

Vilket fall som helst som hittade jag ett par jätte snygga stövlar som kostade 399:- från början och så minus 30% på det. Så jag fick dem för 279,30:- Ett bra pris till ett par snygga stövlar.

Sen så när vi var på väg mot kassorna så gick jag förbi en massa plascher (eller hur det nu stavas) ni vet såna där bilder man hänger på väggen, hehe. Och så fick jag syn på min drömbil och jag bara "den måååste jag ha" så det blev den också som egentligen kostade 65:- men så blev det även där 30% avdrag i kassan så jag fick den för 45,50:-

Senare vid 5-6 tiden cyklade jag ner en runda på obs. Fick nämligen ett samtal från dodde.se (en av hemsidorna jag beställt julklappar från) och fick veta att dem hade problem med en leverantör. Så det var 2 av mina julklappar, 1 av Malles och pappas julklappar och en av mina presenter som inte kunde leveraras. Han var alltså tvungen att avkreditera dessa. Men jag kunde självklart testa och beställa dem om ett tag igen om jag ville, då han hoppades på att problemet skulle vara fixat snart. Men jag bestämde mig istället för att kolla lite på BR istället och se om jag hittade något där istället för att behöva beställa en gång till. Som tur var hittade jag några andra men ännu bättre julklappar, så resultatet blev bra.

Tyckte förresten mycket om servicen jag fick från dodde.se. Dem får ett mycket stort plus av mig. Mannen som ringde till mig var ingen vanlig kundservice-arbetare. Han förklarade på ett mycket bra och vänligt sätt vad som var problem, att han skulle kreditera produkterna som inte fattades och resten skulle packas och skickas redan imorgon. Så om reultatet fortfarande är bra när jag fått produkterna och allt stämmer på fakturan så rekomenderar jag dem verkligen. Själv kommer jag att handla hos dem fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0