Lön - hudterapeut

Hittade precis en sida där man kan kolla lönestatistik för olika arbetsområden. Där står även allmänt om medelålder etc. Så jag kollade på hudterapeut där det stod följande:
Medellön: 19.705 kr
Medianlön: 20.000 kr
Medelålder: 26,8 år
Erfarenhet: 2,6 år
Vill ni själva kolla kan ni gå in på: http://www.lonestatistik.se/

Hmm, tänkte jag ska ta kontakt med någon som är utbildad hudterapeut så man kan ställa lite allmäna, intressanta frågor som kan vara bra att veta inför mitt val. Jag har ju hittat några företag på internet när jag googlat, så tänkte jag ska skicka mejl till någon där, så får man hoppas på svar. Inte säkert dem har tid att svara gällande det ärendet. Men någon svarar nog :) Ska bara komma på lite mer exakt vilka frågor jag vill ställa. Dem ska ju vara betydande för mitt slutliga val om jag vill gå utibldningen eller inte.

Ja ne, jag får väll sätta mig och funderar lite på det och skicka iväg lite mejl sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0