Helgen som gått :)

Jaa, då var det söndag och sista dagen på denna helg. Tråkigt ju, men det har varit en jätte bra helg. Har varit hos Uffe hela helgen. Så i fredags började vi med att vila lite under dagen och sen på kvällen åkte vi in till Malmö för att plocka upp Uffes kompis; Pade, för att sedan åka in till Staffanstorp på en fest där.
Men denna gången blev det inget drickande eller så för varken mig eller Uffe. Uffe körde ju bil och vi skulle ju hem senare på kvällen, sen själv så var jag inte sugen, så jag höll mig till läsken. :) Dög lika fint det.

Sen så eftersom min kompis; Carro, klagat lite på att jag alltid lägger upp bilder på mig själv från en och samma vinkel, så tog jag lite bilder från olika vinklar i bilen på vägen till Malmö. Finns någon bild på min älskling också. :) Så dem lägger jag upp i slutet på inlägget.

Sen igår (lördag) så tog vi det bara lugnt hela dagen och kollade på filmer. Såg en jätte bra film "I taket lyser stjärnorna" tror jag den hette. Om en tonårstjej på 14 år tror jag det var, vars mamma var sjuk i cancer och precis som alla andra tonåringar hade hon även andra tonårsproblem som hon gick och tänkte på och oroade sig för. I slutet så dör mamman och dottern börjar komma in i rätt spår i livet igen. Riktigt bra film verkligen.

Annars igår tror jag inte vi gjorde så mycket, kan inte komma på något iallafall, hehe. Spillde förresten vitlökssås på mina byxor i fredagskväll på väg hem från Staffanstorp, så fick ju tvätta dem igår eftersom det var ju typiskt dem enda byxorna jag hade med mig hit. Hehe, såå smart jag är.

Idag så är Jenny (Uffes syster) och hennes pojkvän Christopher och hälsar på här ute på landet. Så nu står Jenny och förbereder maten, så ska hjälpa henne sen också när hon behöver hjälp. :) Sen fårvi se vad mer dagen bjuder på. Jag och Uffe har ju snackat om att åka en liten runda till Ystad strand och bara gå lite, men igår var det inget direkt väder till det, och idag känns det också lite osäkert. :( Men vi får se, kanske blir ikväll ändå eller så får det bli en annan dag när det är bättre väder.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder gumman!

Kul att träffa dig i söndes! :)



Kram!

2009-09-29 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0