Tröttsamt :/

Jo men kul.. Vaknade 5 imorse, med snoozade klockan i en halvtimme typ. Grädden på mosen var jag att jag bara hade sovit i 2 timmar. Jag var ju hur pigg som helst inatt så jag somnade inte förrens typ 3 :/ *suck* Men ja, jag pallrade mig upp halv 6 iallafall och gjorde mig iordning. Sen väckte jag ungarna och gjorde dem iordning. När vi alla var färdiga runt halv 7 tog vi på oss ytterkläderna. Jag låste upp till cykelförrådet till Alex så han kunde cykla till skolan, sedan tog jag Billy och Max med till bussen och lämnade dem på skola och dagis i Åkarp.. Hmmm.. får väll säga att jag fick gott om frisk luft och en härlig promenad så tidigt på morgonen faktiskt :) Piggnade till lite dessutom. Jag tänkte jag inte att jag skulle lägga mig igen sen där hemma.. tänkte att om jag är lite trött under hela dagen kanske jag somnar lättare ikväll ;P hihi, jag är smaaart =)

Jaa, sen här hemma åt jag frukost och tog en härlig dusch med hemmagjord peeling av olja, mjölk och socker.. Jag bara älskar den peelingkrämen.. Den är riktigt bra, huden blir jätte mjuk och len efteråt =) Så har ni inte testat den så tycker jag att ni ska göra det, jag har receptet i ett tidigare inlägg.. har ni svårt att hitta så bara fråga så skriver jag det igen =)

Ja ne, sen så ringde dem från vårdcentralen och sa att jag kunde komma in när jag ville under dagen för att ta ett blodprov.. så när jag klätt på mig och allt cyklade jag ner till vårdcentralen.. Men ja, väl där nere fick man ju sitta och vänta i en och en halv timme innan jag fick komma in och ta blodoprovet, sen var det inte mer med det. Ett litet stick och så var det över..

Jag passade även på att cykla en runda till obs (till spec savers) för att justera mina bågar, dem satt lite för hårt mot huvudet, bakom öronen. Men nu känns det mycket bättre =) Men det var bara till och komma in igen om jag kände lite senare att det fortfarande gjorde lite ont.

Jag tänkte jag måla naglarna och så idag egentligen.. Men efter den långa väntetiden på vårdcentralen är jag för trött för att pilla med sånt smått nu, så det får jag spara till en annan dag. Just nu ska jag bara ta det lugnt och sen kommer älsklingen hit en stund efter han slutat jobbat :) Iiih, saknar han sååå mycket <3 Sen kommer Alex också hem från skolan vid 3 kanske och så ska jag hämta dem andra två grabbarna ute i Åkarp vid 4 :)

Jag har lite att göra ändå ju, ska fixa maten också sen när alla ungarna kommit hem (blir köttbullar med mos idag) enkelt men gott =) Sen så passar jag dem fram till pappa och Malle kommer hem någon gång ikväll. Dem är på ullared och shoppar lite, så jag sa att jag kunde ta ungarna idag så dem slipper ha massa tider att passa och så. Det kan ju vara skönt ibland.

Hmmm.. såg förresten nu att i detta inlägget som jag skrivit precis så har jag i varje stycke börjat med bokstaven J.. Haha, lite kul om man har så torr humor som mig ;) Så nu i denna sista meningen fick jag ju bryta mönstret med ett H.. Så nu är det dags med lite saltiner med philadelphia (vitlök och örter) Mmmm, mumsigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0