Senaste nytt

Yees, var ett liitet tag sen jag skrev något nu. Har helt enkelt inte orkat ta upp datan och skriva massa. Men nu sitter jag här igen :) Jag och älsklingen sitter hemma hos mamma och tar det lugnt bara. Har varit här sen igår och ska sova här en natt till, eller ja.. Uffe ska sova här en natt till, själv ska jag stanna till på måndag. Ska ju in till Landskrona då och träffa min advokat (den nya, fick ju byta eftersom hon jag hade innan fick annat emellan) så jag hoppas på att hon andra är bra och sätter sig in i mitt mål bra. Allting har jga gått så snabbt helt plötsligt så på onsdag gäller det.. nervöst och jobbigt, men det ska bli skönt att få det överstökat.. Försöker att inte tänka för mycket på det så ja..

I torsdags så jobbade jag iallafall. Jobbade 7 timmar och sen efter jobbet duschade jag och cyklade ner en runda till obs (eller coop forum som det heter idag). Jag kom nämligen fram till under tiden jag jobbade att jag behöver en mössa, det är ju sååå extremt kallt att cykla utan mössa. Brukar annars aldrig använda mössa, har aldrig tyckt om det, men denna som jag köpte var riktigt mysig och jag passade i den, tycker jag iallafall. Lägger upp en bild i slutet av inlägget så ni får se. :) Sen så behöver jag nya glasögon också. Dem som jag använder nu har jag haft i ungefär ett år (lite mer) och dem är redan jätte slitna, det är repor i glasen trots att jag aldrig tappar dem, färgen har flagnat och dem dära plopparna är gröna och söndriga (har redan bytat dem en gång). Så det var inte av den bästa kvalitén får jag ju säga. Så det blev en runda in i glasögonbutikerna också. Jag stod och prövade alla möjliga glasögon med olika former och färger. Men kom fram till att jag passar bäst i den färgen och formen som jag har på dem jag använder nu. Så jag hittade ett par liknande, men skulle bestämma mig till nästa vecka om jag vill ha dem eller inte. Så jag filmade in hur dem satt på mig, så den filmen kommer också upp här så nu får se dem. Kommentera gärna också vad ni tycker.

Jaa, sen så vid 10-11 tiden kom Uffe och hämtade mig. Vi köpte lite mat på vägen hem till honom och sen när vi kom hem åt vi, kollade lite på tv och sen la vi oss och sov. Var såå trött, det är jag fortfarande, har inte sovit särskilt bra dem senaste nätterna. :( Får hoppas det blir ändring på det snart..

Fick förresten massage av Sebbe idag, helt underbart. Och så knaka han ut min rygg också, så nu har jag inte så ont i ryggen som jag hade innan iallafall. Så tack älskade bror. Har ätit mammas goda annanaspaj idag också, riktigt mumsigt :) och sen blir det gottis och läsk med sötnosen min. Han ska ligga och kolla på Hell's Kitchen medans jag ska läsa i solo-tidningen jag köpte idag.


Det blev ingen film förresten. :( Hittar inte var jag kan lägga upp filmen någonstans, känns som jag letat överallt här inne men jaja.. Jag får väll skita i det och visa filmen på mobilen för dem jag träffar och så bestämma mig till nästa vecka. Sen när jag väl beslutat mig och fått mina nya glasögon får jag ju ta nya bilder och lägga upp. :)

 

Kommentarer
Postat av: jen

Fin mõssa. Gumman!

2009-10-04 @ 10:28:13
Postat av: Bella

tack så mycket =) mysig är den också, hihi

2009-10-04 @ 13:41:05
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Jenny

mm jättefin mössa! :)

2009-10-07 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0