Nattuggla...

Har varit en sååå mysig kväll/natt med popcorn, godis, film och coca cola med min älskling. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men man hängde knappt med i vad som hände, inte förrens i slutet fattade man, hehe. Men det var väll meningen gissar jag på.

Och förlåt Jenny för att jag ringde dig, inte alls meningen. Letade efter en skiva här på Uffes rum och så funkar inte hans lampa så det är beck mörkt. Så då tänke jag vara så smart att använda ljuset från mobilen, och så råkade jag komma åt någon knapp och helt plötsligt hörde jag "Hej det är Jenny" Från mobilen. Och så klickade jag bort dig automatiskt, hehe. Vet inte varför, det var ju inte så att jag inte ville prata med dig, men ja :p hehe. Du lät så hemskt pigg :/ Så jag hoppas att jag inte väckte dig, men ja.. Jag tror jag gjode det :( Förlåt.. <3

Ja, men iallafall så sitter jag nu här och spelar lite på facebook och skriver här :) Uffe ligger bredvid mig och spelar hockey på sitt x-box. Han är en liten spelnörd, hihi.. Min underbara spelnörd är det :) Men vi får väll snart ta och lägga oss, det är ju en dag imorgon också som man inte vill sova bort.

Det ska ju bli så kul imorgon också att få se vad Cassandra får ihop till min design och header här till bloggen. Hon är ju jätte duktig på att fixa ihop sådär snyggt med bilder och allt. Och eftersom Therese skaffade blogg och heller inte kan så mycket (som jag) så bad hon Cassandra om hjälp. Så då var jag lite sådär flörtig av mig, så nu ska hon fixa ihop något snyggt till mig med, hihi :) Så hon fick lite bilder av mig som hon kunde mixtra med och så imorgon (hennes data klyddade så den behövde nog också sova lite för natten) ;P

Hmm.. känner mig inte alls så särskilt trött som jag brukar göra vid denna tiden, eller ja.. dem gånger jag är vaken vid denna tiden, vilket inte är så ofta. Men det gör väll kanske inte så mycket.

Lite update för vad som händer i veckan (vad jag vet änsålänge) kan jag ju bjuda på nu när jag ändå är igång i skriver. Imorgonkväll ska jag hem till pappa, ska nämligen vaccineras med jobbet för svininfluensan på torsdag 09.30 och senare under dagen ska jag träffa Therese, så får vi snacka skit och ha kul, skulle prova lite kläder som hon rensat ut också, hihi. Ska bli kul :) Sen så på fredag ska jag jobba, har ju inte alls blivit något nu på typ 2 veckor :( Så blir glad för det jag får, kollar runt på ams lite då och då också, men det kommer fortfarande in samma skit. Det är synd att man inte kan trolla, då skulle jag trollat så jag kunde ALLT.

Hmm, har tänkt på en sak förresten.. Jag brukar jag svara på kommentarerna här inne i samma inlägg som ni kommenterar.. Men jag tänkte att jag kanske ska göra en kopia varje gång så att det både står i min blogg + i er blogg (den som kommenterar). Och om den som kommenterar inte har blogg, eller har en men som inte jag känner till, så hamnar mitt svar endast i min blogg.. Hmm, hängde ni med vad jag menade? För jag har själv märkt det att ibland när jag kommenterat någon så sen när jag ska kolla svaret så har jag ibland haft svårt att hitta vilket inlägg det var jag kopierade.. Och så vet jag också att min stora syster Sandra svarar på inläggen i den andres blogg. Jaa, jag som fattar var jag precis skrivit tycker iallafall att det är en bra idé =)

Ne, men nu får det räcka för inatt, orkar inte skriva mycket mer nu.. Blir nog sovdags snart också :) Ska bli mysigt att få kura in under täcket och somna till älsklingen andetag.

Måste bara skriva en sak till.. Kommentera mer, snälla :) Det är så kul att läsa vad andra har att kommentera om inläggen.. Vet att jag själv heller inte är så jätte bra, men lovar att bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Min data är charmig, vi ska snart värma upp och fixa designen tillsammans (som belöning får den en puss) ..Måste ha rätt teknik för att den inte ska bli tjurig, det kommer bli fint :) hihi <3

2009-10-14 @ 11:21:22
URL: http://chicaz.blogg.se/
Postat av: Bella

Hihi, min är ju minst lika charmig.. internet på denna funkar lite som det vill själv, hehe.. ;P

2009-10-14 @ 12:35:47
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: natha

jag vaccinerades idag.. jag har JÄTTE ont i min arm.. =( men annars tror jag att allt är som det ska. hhi lycka till.

2009-10-14 @ 21:38:45
URL: http://lindanathalierasmussen.blogg.se/
Postat av: Bella

Hehe okej =P Aaah, jag får väll se hur jag mår efteråt, man kan ju må dåligt också och få liknande symptom som om man skulle bli smittad av viruset ju, hehe.

2009-10-14 @ 21:56:23
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Linn

Svar: Ja det är den, och vi fick den till ett riktigt bra pris. I vanliga fall kostar den 4499:- och nu denna veckan så kostar den 2800:- :)

2009-10-14 @ 21:58:37
URL: http://www.linnsann.com
Postat av: Bella

Svar Linn: Ahaa, det är ju jätte bra =)

2009-10-14 @ 22:05:35
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha men gumman det var min telefonsvare!!! :)

Jag vaknade inte av att du ringde så det var lungt!

Men tur du sms:a annars hade jag undrat i morse om det hänt nått... ;)



Men komiskt om du bara lagt på i örat på mig om jag svarat....

Då hade jag ringt upp! haha! :)



Hmmm så om du svarar på detta så svarar du i min blogg då alltså?

Är inte det mycket extra jobb?

men helt ok för min del!



Kram!



PS: Bloggen blev vldigt söt gumman! :) :DS

2009-10-14 @ 23:08:44
URL: http://www.jonfra.wordpress.com
Postat av: Bella

Svar Jenny: Hi, ja det är sant att det hade varit konstigt om jag lagt på luren i örat på dig, hehe.. Det stod jag faktiskt och tänkte när jag klickade dig, jag bara tänkte ”Varför gjorde jag så :/” Haha, så fick ju skicka ett litet sms och förklara kände jag =)



Aah, du har helt rätt i det, jag svarar här till er blogg, men jag skriver svaret i min egen också så blir det lätt både för mig, den jag svarar och alla andra att se kommentarerna och svaren



Men ne, tycker inte det blir jobbigt, jag kopierar bara det jag skriver så det kommer på två ställen, inte mycket arbete med det. =)



Aah, tack så mycket, det var min extrasyster Cassandra som gjorde det till mig (hennes blogg ser du i spalten bredvid också).



Kramar

2009-10-14 @ 23:47:48
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Jenny

:) Låter bra att kommentera på två ställen....

Ska försöka göra det jag med men är inte helt säker på att jag kommer komma ihåg det varej gång... :)

2009-10-15 @ 16:03:54
URL: http://www.jonfra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0