Kuuuligt =)

Kom hem för ungefär en halvtimme sen från Löddeköpinge. Har varit hos Therese och haft en sjukt, underbart rolig dag =) Men kan ju börja med att skriva vad som hänt från det att jag vaknade.

Jaa, först och främst så hade jag ställt klockan på halv 8 för jag tänkte jag skulle ta en dusch innan jag skulle ringa till vårdcentralen.. Men nee, jag snozzade klockan till typ 8 istället och börjat dagem med att sitta i kö i telefon i ungefär 20min. Lite segt att vänta, men men.. Kom fram till slut och efter att jag pratat med dem så tog jag en dusch och gjorde mig iordning. Halv 10 skulle jag vara på Segegården för att få min vaccinations-spruta mot influensan. Det kändes ett litet stick men gjorde inte ont och strax efter åt kände jag inget heller.. Men ju mer tiden har gått under dagen så har jag bara fått mer och mer ont hela tiden :( Hoppas jag inte blir så dålig som jag läste att Natha blev under natten, jag ska ju jobba imorgon och vill inte behöva sjukanmäla mig :(

Direkt efter att jag hade fått sprutan, hoppade jag på cykeln och cyklade ner till vårdcentralen och listade mig där. Så jag slipper klydda med det senare när jag behöver gå dit. Sen bar det hem igen.. Men det dröjde inte länge förrens jag åkte iväg på nästa runda, hehe. Jag och Malle åkte iväg till Ikea och shoppade lite till vardagsrummet: en matta, två cd-hyllor, två växter, lite ljushållare och sånt smått och gott :)

När jag kom hem efter Iker-turen så började jag göra mig iordning för att åka och träffa Therese :) Så undertiden lyssnade jag på musik, sjöng och dansade. Alltid kul, hehe. Sedan tog jag tåget halv 3.. Therse mötte upp mig på centralen i Lund och så gick vi till hennes mammas jobb som ligger vid min gamla skola (Spyken) och så åkte vi hem till dem i Lödde.

Hemma hos Therese har vi gjort lite allt möjligt får jag väll säga, har haft riktigt kul =) Vi har rensat bland lite av hennes kläder och så har jag fått testa och ta dem som hon inte vill ha kvar.. så jag fick med mig hem lite nya, begagnade kläder :) Alltid kul. Sen så har vi suttit och snackat skit, vi gjorde egen hårinpackning, vilket nog var det roligaste på hela dagen/kvällen.. Haha.. När vi väll hade sattit i geggan i håret så bestämde vi oss för att gå ut och gunga och ta lite foto för att visa att vi faktiskt vågade gå ut när vi såg ut som idioter ;P Haha, och så gick vi hem om till hennes morbror och snackade lite med han och hans sambo/fru. Hihi, det var en skiiit gullig katt som följde efter oss där ute till Therese morbror, så när vi väll kom fram försökte vi schasa bort den, haha, men den sprang in i lägenheten istället så Therese sprang runt och jagade en främmande katt i hennes morbrors lägenhet, haha, sött :) Ja ne, sen när en halvtimme gått ungefär gick vi hem igen och skulle skölja ut inpackningen. Men Therese hade jätte problem med att få ut det ur håret, så det slutade med att hon satt naken i badkaret och jag stod bredvid i bada trosor och topp och hjälpte henne skölja ur håret och kamma igenom det :D Haha, det tog ungefär en halvtimme att få rätt på hennes hår, sen tog det ungefär 5-10min för mig bara (och jag klarade det själv) ;) Hihi.. Men detta får ni faktiskt inte se bilder på, haha.. ;P

Ja ne, men sen så har vi ätit middag och gått en runda ute strax innan jag skulle med bussen hem. Så nu sitter jag här.. Tog en titt in på Nathalie's blogg som Cassandra fixat ny design till, den blev också jätte fin :) Så ni får gå in och titta. Ni hittar både Nathalie, Cassandra och Therese bloggar till vänster.

Hmm, nu tror jag inte att jag missat berätta något.. Hehe, skulle jag komma på något får jag väll uppdatera senare eller något.. För nu tänkte jag kolla runt lite inne på facebook och sen göra mig iordning för natten. Så ni får alla sova så gott och tack för en underbart rolig dag Therese :)<3

Kommentarer
Postat av: therese

hehe ja vi hade en underbar dag jag sent kommeer att glömma tack själv gumman =)

2009-10-15 @ 22:49:42
URL: http://blackwindow.blogg.se/
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Tack så mycket gumman :)

Ja vi hade det jätte skojj. Ush ja de flyger bara fram nu hehe stackare.. Hmm går gör han ju med stöd av bord eller om man håller i honom men han ha gått några steg själv redan så det är säkert inte långt innan han börjar gå =)



Din blogg har blivit jätte fin, snygg fin rosa färg. Och du och Therese är ju helt skadade hahaha,, fan har ni på huvudet? såna blåa saker man får ta på skorna på tex. dagis, VC?????? HAHAHAHA ni är sjuka!!!! Men söta ändå ;) :* <3

2009-10-16 @ 10:50:15
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Bella

Aah, så bra =) Hehe, så gulligt, hur många steg har han tagit själv?



Tack så mycket, jag får fråga Cassandra hur hon gör så jag också lär mig :) Hehe, aah.. Ne det var vanliga blåa påsar, typ små soppåsar eller något :p Vi hade jätte kul =) <3

2009-10-16 @ 17:23:47
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0