Jobb, jobb och ännu mer jobb

Denna veckan har och är väldigt full planerad för mig, känns skönt faktiskt så man slipper sitta och bara slöa och inte ha något att göra om dagarna ;P Men ja, det är därför jag inte skrivit något direkt, har inte orkat helt enkelt.. Kan iallafall berätta hur mina dagar har sett ut ju :)

Måndag: Då hände inte särskilt mycket mer än att jag jobbade och var jätte trött efter jobbet, så då blev det att bara ta det lugnt och lägga sig tidigt (strax efter 9) vilket är väääldigt ovanligt för mig, men så blev det iallafall.

Tisdag: Jag gick upp tidigt och iväg till jobbet. Jobbad fram till fyra och sen när jag hade varit hemma en stund så bestämde jag och Malle oss för att åka iväg till nya IKEA. Så vi åkte dit där en runda och tog med oss Alex också. Det var riktigt stort och bättre tycker jag =) Så hittade vi äntligen dem vägghyllorna vi skulle ha till vardagsrummet och så hittade Malle en madrass som hon och pappa skulle ha. =) Väl hemma åt vi middag och sen så gick jag och la mig (lite senare denna gången) strax efter 10. Låg ju och pratade med älsklingen i telefon.

Onsdag: Idag så gick jag upp en 20 min tidigare än dem andra dagarna. Skulle nämligen hinna med en dusch idag också innan jobbet. Efter jobbet så tog jag det lugnt en stund och åt middag med dem andra här hemma. :) Ungefär 20 i 6 åkte jag och pappa ut till toftanäs. Skulle kolla efter skor till mig på skokanonen, men hittade inga till ett bra pris :( Så vi gick i en runda på ica maxi och handlade mjölk, läsk och lite annat smått och gått.. Själv hittade jag ett par mjukis byxor som jag kan ha i jobbet (även utanför jobbet). På väg hem så bestämde vi oss för att köra in en snabb runda till skopunkten och se om där fanns skor istället. Och där hittade jag 1 par, ett par ska jag ha i jobbet och det andra paret utanför jobbet :) Betalade bara strax under 600:- för båda två. Har inte tagit några bilder eftersom ljuset är dåligt så här sent på kvällen. Så ska se om jag kan fixa någon bild imorgon :)

Haha.. när jag och pappa var inne på ica maxi så gick vi förbi där dem hade ställt ut dem nya chokladen med yoghurt raspberrie (eller vad dem nu heter) så skulle jag säga till pappa att dem var jätte goda.. Istället blev det "Oooh, pappa.. dessa chokladen är pappa goda!!!" :D hahaha.. Aah, vi hade jätte kul iallafall att vara ute och shoppa idag =)

Hmm.. jag kan ju fortsätta berätta vad jag ska göra resten av veckan i korta små ord ;P

Torsdag: Jobb och träffa Therese. Ska även handla in lite smink och lösnaglar :)
Fredag: Jobb och sen hem till älsklingen. <3
Lördag: Halloweenfest hos Jenny. =)
Söndag: Jobba igen.
Kommentarer
Postat av: jenny

C undrar varför du inte nämnde hans goda laxbiffar och att du luncha med oss på söndagen?! skrattar



Kram på dig snuttan!

2009-11-09 @ 23:27:02
Postat av: Bella

Förlåt :$ det har varit så mycket som hänt nu dem sista två veckorna. har inte skrivit om halloweenfesten heller :$



Men vet du vad jag kom på nu? ;D Att detta inlägget skrev jag innan allt det hände ;) Så jag visste faktiskt inte då att vi skulle äta laxburgare och att jag skulle luncha med er på söndagen =)

2009-11-09 @ 23:43:04
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0