Dystoni - efter influensavaccin

Stackars tjej. 25 år och jätte vacker, hon var cheerleader, hon är gift och levde ett fullt normalt liv. Fram tills hon tog inflensavaccinet den 23'e augusti. 10 dagar senare fick hon influensaliknande sypmtom så som feber, illamående och trötthet. Utöver detta fick hon även stora problem med att tala och spasmiska ryckningar i kroppen. Han kan efter detta inte längre ta sig fram normalt och heller inte prata normalt. Endast genom att gå baklänges samt genom att springa kan hon gå normalt och prata normalt.

Läkarna har gett henne diagnosen dystoni, som är en ovanlig neurologisk sjukdom som orsakar spasmiska muskelsammandragningar i kroppen och svårigheter med motoriken. Enligt läkarna har sjukdomen troligen kommit av en svår reaktion på vaccinet.

Hon: Varnar andra från att ta vaccinet.
Läkarna: Säer att hon är en på miljonen att drabbas på detta sätt.
Vad är din mening i det hela?

Många tror att det är fejk och att hon bara är ute efter pengar, andra tycker synd om henne. Det är inte bara ett youtube-klipp utan det har varit ute på nyehterna på tv och tidning. Vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh vad hemskt, stackars flicka :(

Nu blev jag också lite fundersam över det vaccinet i och med att jag inte tagit det, väldigt fundersam fråga..

2009-10-26 @ 19:51:03
URL: http://chicaz.blogg.se/
Postat av: Bella

mm.. jag går här och tänker "fan.. jag har tagit vaccinet och det har typ precis gått 10 dagar sen.." hehe, nem en det är som sagt en på miljonen typ så jag tror inte vi behöver oroa oss :)

2009-10-26 @ 20:18:40
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha är du den enda som inte fattat att den är fejk? hahaha. hhahahahahaa,

2009-10-26 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0