Advokat, kompisar och shopping.

Det har varit en fullspäckad dag med blandade känslor; nervositet, oro, lättnad och glädje. Dagen började med att åka in till Landskrona och träffa min (nya) advokat. Vi gick igenom mitt mål och vad vi skulle yrka på i ersättning och lite så. Var rätt jobbigt, men det kändes jätte skönt att hon var insatt och påläst trots att hon "slängts" in i mitt mål helt plötsligt. Hon verkade jätte bra och det ska säkert gå bra på onsdag också när det är dags för den nog jobbigaste dagen i mitt liv..

Efter ett ungefär en timme hos advokaten gick jag hem till Linn. Liam hade precis somnat när jag kom så vi fick vara lite tystare då. Sen så vaknade han efter kanske en timme eller så och så kom hantverkarna och skulle slipa golvet i vardagsrummet (12.00 till 17.00 var dem där, och detta inklusive c:a 45min lunch). Det lät skiit mycket när dem slipade golvet + så sa dem inte ens ifrån när dem gick på lunch utan dem bara gick. Men ja, vi satt och snackade skit och fixade lite. Sen kom Micke hem vid 5, så 17.40 åkte jag, Linn och Liam in till Center Syd där vi träffade Therese. :)

Först tog vi en fika/mat inne på McDonalds (min middag för idag) och sen så gick vi runt på New Yorker, Lindex och Gina Tricot fram till vid 8. Jag köpte 3 par trosor (strin) för 35:- stycket, det var rea. Och så köpte jag en skiiiit snygg bustier också, kostade bara 99:- och var också på rea. Allting hittade jag inne på New Yorker. Fick låna pengar av Linn sålänge eftersom jag behöver pengar till nya glasögon imorgon. :) Tack gumman.

Så jag ska ta och överraska sötnosen min en kväll med bustiern, så jag får hoppas att han inte läser min blogg (men det brukar han inte göra ändå så, tror aldrig han gjort det, haha) och så får jag hoppas att han tycker om den på mig också =) hihi.
Kommentarer
Postat av: jenny

Det kan ju verka som om Uffe är helt ointresserad, dock är det inte så men se fördelen med att ha en blogg som killen inte läser.

Du kan skriva VAD SOM HELST! :)



Kram på dig snuttan!



Hör av dig en dag!

2009-10-06 @ 12:27:04
Postat av: Bella

hehe ne det är sant :p men jag berättar ju allt för han i telefonen eller när vi träffas istället ju :D ja precis, typ som detta jag köpt nu som han inte får veta om förrens jag träffar han ;) kram

2009-10-06 @ 15:40:12
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0