Önskelista

Helt plötsligt nu så började jag tänka lite på vad jag vill ha i julklapp, hehe.. Ni vet, i min familj (på pappas sida) så ger vi alltid önskelistor.. vi har alltid gjort det och kommer alltid göra det :) Ibland kan man tycker det är jobbigt eftersom man inte vet vad man vill ha, och för något år sedan när jag var i en tonårs-trotsålder så tyckte jag det var löjligt också, haha.. men nu tycker jag faktiskt det är kul också att skriva önskelista, man släpper lite på sätt och vis fram "barnasinnet" igen, detta med att verkligen leta och kolla i tidningar och så efter vad man vill ha.. Jag har i och för sig inte kollat i någon direkt tidning eller så nu.. Men har sett lite saker på internet och så kommit på något litet själv.. och eftersom jag är så lat och inte orkar skriva det på papper just nu så tänkte jag att jag kan skriva ner det här i bloggen så länge, så "blir jag inte av med det" hehe..

* Datamus med usb-sladd
* Saltstenslykta (ljushållare) - som jag vet finns inne på http://www.lareinawebshop.com/
* Drömfångare - som jag också vet finns inne på http://www.lareinawebshop.com/ (PS: det ska vara den för 89:- av natural wood)
* Naturborste (vet inte riktigt vad dem heter, men alltså inte en vanlig borste av plast eller metall, utan den ska vara miljövänlig och vänlig för håret)
* Presentkort till klädesbutiker och sminkbutiker
* Pengar sitter alltid fint som man kan spendera eller spara till vad man vill

Hmm, ja just nu kan jag faktiskt inte komma på mer.. men när jag gör det så uppdaterar jag listan i ett nytt inlägg här i bloggen :)

Jaa, annars idag har jag bara tagit det lugnt hos pojken min.. Jenny kom på besök också så vi snackade lite skit i köket.. Haha, vi tyckte det var så komiskt att vi två som var gäster stod och lagade mat till alla, och dem som bor i huset satt vid tv och datorer och bara tog det lugnt.. haha :)

Ja, det måste jag ju skriva också, haha. I fredags när jag satt vid datan inne på facebook så fick jag läsa helt plötsligt på min mammas status "HJÄLP Sofia har klippt av sig sitt hår" Hahaha.. Hon är ju bara för gooo, hon hade fått tag på en sax och när ingen såg klippte hon av en rätt bra bit på håret, så mamma fick ju åka in till frisören med henne och nu har hon jäääätte kort hår jämfört med innan.. roligast ser det nog ut att hon knappt har någon lugg, hehe.. Det är tur att håret växer ut igen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0