Vilodag

Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt här hemma.. Dagen började med att gå upp vid 5, skulle åka med Uffe tidigt eftersom han skulle jobba och jag skulle hem. Så när jag kom hem la jag mig och sov en stund i soffan. Inte alls den skönaste platsen att sova på men men, det duger :)

Jag vaknade igen vid 9 tror jag det var, hörde att Liam var vaken (min systerson) så jag gick in till honom och Sandra (min syster) och snackade lite skit med Sandra och busade lite med Liam :) Han är ju bara sååå goo.

Har haft huvudvärk från och till idag och så har jag fortfarande hosta, som inte vill försvinna :( Det är så sjukt jobbigt. Har svårt att sova om nätterna på grund av den. Men den försvinner snart igen hoppas jag på. Inte alls kul att vara så förkyld.. Jag ska lägga mig 9 idag också, måste försöka sova så mycket som möjligt när när jag inte är så bra + så ska jag ju jobba imorgon och på fredag. Kan ju hoppas att jag får helgen ledig sen i och med att jag inte är helt frisk.

Hade tänkt lägga upp bilder på mig från halloween, men har inte fått över dem på data än :( Pappa har inte hittat sladden till kameran, så det dröjer ett tag till.. förhoppningsvis inte allt för länge. Vill ju får över bilderna =) Vad jag såg på kameran så blev dem bra iallafall. Hehe..

Ja ne, jag har inte något direkt att skriva om just nu eftersom jag inte gjort något direkt.. Har ju som sagt inte mått så bra dem senaste dagarna.. känner mig rent död fortfarande :( Så jag får återkomma med ett annat trevligt blogginläg en annan dag =) (Redan imorgon om jag är pigg på det efter jobbet).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0