Therese-dag =)

Idag har jag varit med Therese =) Har varit jätte kul. Först när jag kom in med bussen i Lödde så gick jag inom bageriet och köpte 2 vaniljbullar så jag kunde bjuda på en lite fika när jag kom fram :) Väl framme hos Therese så sminkade jag mig först och sen gick vi ner och drack kaffe och te och gottade oss lite =)

Vi hade tänkt oss att vi skulle simma egentligen idag. Men det blev lite ändringar på det. Efter att vi fikat gick vi nämligen ner till vårdcentralen så att Therese kunde få sin vaccination. (Hihi, jag fick hålla henne i handen för att hon inte alls tycker om sprutor.) såå gulligt :D Sen efter det så hade hon ju så ont så vi sa det att vi tar simningen en annan dag.

Vi gick en runda till center syd efter vi hade varit på VC iallafall. Där gick vi runt och kollade efter en julklapp till Linn och så lämnade Therese sin cv till några butiker (hon söker ju jobb så). Snackade en massa skit också så klart, hade jätte kul =)

Väl hemma igen åt vi middag. Det blev god lax med potatis, hollandaisås och kokta morötter. =) Kom på det precis att jag har ätit myycket lax på sista tiden :D Jag åt ju laxburgare hos Jenny två dagar i rad som hennes blivande sambo Christopher hade tillagat (jäätte goda var dem). Sen så har jag ätit lax hemma hos Uffe och så nu hemma hos Therese. Hihi, så nyttig jag varit :D

Jaa, istället för att nu simma så bestämde vi oss för att ha en lite myskväll med godis och film =) Så vi kollade på en surf-film (kommer inte ihåg vad den heter), men den var jätte bra. Mitt i filmen pausade vi för att lägga ansiktsmask också. Så men fick len fin hud på köpet ikväll =)

Sedan åkte jag hem med bussen ungefär 10 i 10. Så nu sitter jag här och bloggar. Tänkte bara skriva detta så ska lägga mig nu. Ska upp och jobba imorgon. Börjar halv 8 och jobbar till ? ... Vet inte hur länge men något mellan 6 och 8 timmar blir det.. Ska dessutom jobba 7-10 (3 timmar) lördag och söndag också. Det är inte många timmar men lite extra pengar skrapar jag ju ihop, och dem är välbehövliga (eller hur man nu kan säga) hehe. =)

Men tack Therese för en underbart rolig dag. Det behövdes för oss båda tror jag =) Så får vi hoppas att biljetterna kommer snart också så vi kan gå på bio på fredag nästa vecka =)

Oooh, måste bara säga en sak till =) Det var ju såååå gulligt när Therese skulle ta av sig sitt plåster där hon vaccinerat sig. Hon ville ju inte alls så istället för att dra det snabbt så tog det säkert 1-2 minuter innan plåstret var av. Hon drog det så sakta och säkert som ingen annan skulle lyckas med. Och så så där lite spänd och granskade varende millimeter plåstret rörde sig när hon drog av det.. Hihi, såå sött =) Synd jag inte filmade det ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ja men de gör ju ont o dra av de snabbt jue:P man måste vara försiktig.. tack själv gumman jag hade jätte kul som vanligt :D

2009-11-12 @ 23:39:32
URL: http://blackwindow.blogg.se/
Postat av: jenny

Gott med lax! :)



Låter som en härlig dag! :)



Kram!

2009-11-12 @ 23:43:40
URL: http://http//www.jonfra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0