Strömavbrott

Då ligger man här i mörkret och bara myyser. Jag är hemma hos Uffe och strömmen har gått, den har säkert varit borta i snart en timme eller så tror jag.. Så vi hann aldrig laga mat här hemma och var jätte hungriga.. så det fick bli kebabtallrik till Uffe och spätta till mig ikväll =)

För övrigt idag så har vi haft fullt upp här hemma med att flytta och ändra om på möbler i rummen på ovanvåningen, hängt in massa kläder i garderoben och så.. Så det har tagit sin tid. Men Pade har också varit här så han fick hjälpa till med dem tunga lyften ;) Haha..

Men jaa. När jag och Uffe ändå var inne i Sjöbo och handlade maten, så passade jag på att köpa en påse ostbågar som vi kan mysa på ikväll =) Och nu menar jag inte att vi ska hälla ut dem i soffan eller sängen och ligge/sitta på dem och mysa ;P Haha, mena ju att vi ska äta dem under tiden vi myser såklart.

Ikväll blir det tyvärr inte att gå ut på en promenad :( Det är hemskt väder och som sagt ingen ström.. Så man ser inte ett piss här i området nu ju. Men jag har ju varit igång hela dan och fixat och donat med massa annat, så det får duga för idag.

Hade tänkt duscha också ikväll ja, men det går ju heller inte utan strömmen *suck* Får vänta till senare om strömmen kommer tillbaka då eller så får jag ta det imorgon förmiddag innan jag ska hem.

Uffe ska jobba kväll imorgon och jag ska jobba på fredag. Så han passar på att lämna mig innan han kör till jobbet. Så får jag se där hemma ifall jag har fått mina biobiljetter än så jag och Therese kan gå på bio på fredag :) Annars får det ju vänta ett tag till.. Sen blir det att åka till Uffe i helgen också :)

Ja ne, detta får räcka för ikväll.. det är rätt jobbigt att sitta och skriva i mörkret :p Ser ju knappt knapparna på datan så får gissa mig fram var alla bokstäverna sitter.. Men så duktig som jag är så klarar jag ju det galant ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Varför kan du inte duscha när det är strömavbrott?

2009-11-18 @ 19:21:15
Postat av: Bella

för att det inte finns något varmvatten då :( och vill inte duscha i iskallt vatten :P

2009-11-19 @ 15:02:23
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0