Peel-off mask

Hej hopp alla glada =) Har varit en så underbart skön dag i dag (eller, nästan hela dagen). Fick dessutom tid att gå ut en runda med en av vårdtagarna på jobbet idag som inte själv har möjlighet att ta sig ut på egen hand. Men efter halva vägen började det blåsa upp lite, men det var skönt med frisk luft. Senare när jag slutade så kom det en skur (den andra för dagen) men sen blev det ganska fint/skönt väder igen.

Jag sitter just nu med en pelling-mask i ansiktet. Den har suttit i i 10min nu och ska sitta i i 5min till. Sen ska den dras av =) Så får se hur resultatet blir. Kan skriva det senare i inlägget här =)

Annar i veckan har det inte hänt så mycket.. jag har jobbat både måndags och idag.. var även en runda på burlövs center idag och köpte min present till min underbara systerson Liam som fyller 1 den 3 december. (Men kan tyvärr inte berätta vad det blev eftersom min syster läser min blogg, och hon får ju heller inte veta) Hehe. Jag får berätta i ett senae inlägg. Jag och älsklingen ska ju upp till Göteborg nästa helg och hälsa på så då får jag ta en bild på lillkillen med hans present :)

Ne, nu ska masken bort.. kommer snart igen =)

Så, nu var peeling-masken borta och resultatet blev kanon. Min hy blev lenare och ser blankare ut :) känns även vädligt fräsch. Jag kan ju berätta vilken produkt jag använt: Peel-off mask, vegetabilisk renhet från Yves Rocher. Den kostar endast 65:- så den rekomenderas för er som tycker om att pyssla om er själva ibland =) Ni kan läsa mer om produkten här: http://www.yves-rocher.se/control/product/~category_id=1300/~pcategory=1000/~product_id=65650

Nej nu ska jag snart lägga mig, så får skriva mer en annan dag =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0