Musiiica

Det är lite kallt ute ikväll kände jag nu precis när jag var ute och gick en runda med pricken.. Men ska kanske ändå ta och gå ut och gå en runda sen strax innan jag går och lägger mig. Det är ju bara till att ta på mig en till tröja så håller jag värmen fint :)

Jag har ju varit inne annars hela dagen. Har städat undan lite på rummet, duschat och så har jag ju lyssnat igenom Uffes skivor som han hade liggandes i den gamla bilen.. Det fanns 64 skivor så jag lyssnade inte igenom alla låtar, utan bläddrade bara igenom och hörde jag genom det lilla att det var hack så la jag den åt sidan.. Så resultatet blev följande:

18 skivor med hack
4 skivor fungerade ej
4 skivor var tomma - så dem snor jag och bränner lite musik på sen ;)
7 skivor var med endast hard core
31 skivor var med blandad musik

Jaa, men som sagt så finns det säkert fler skivor med hack i.. därför har jag nu börjat så smått och lyssna igenom heela låtarna.. Jag är på min första låt på min första skiva, så med den biten har jag inte kommit särskilt långt.. Hehe =)

Men men, det får ta den tid det har.. Jag har iallafall delat upp dem och lagt dem på olika platser nu så att jag inte blandar ihopa dem :) Egentligen hade jag tänkt kasta dem skivorna med hack i.. Men sen ändra jag mig för det var tydligen 2 låtar som Uffe ville ha, och jag orkade inte leta efter just dem låtarna.. + så är det ju inte hack i absolut alla låtarna på dem skivorna.. och vissa av låtarna som det inte var hack i var ju bra =) hehe.. så dem får slängas efter hand som jag/vi lyssant igenom dem hela låtarna och skivorna för att se om det är värt att spara eller inte.

Jag fick mitt paket från Yves Rocher idag också :) Jag hade beställt 2 handkrämer som är bra för både huden och naglarna, en peel-off mask och ett läppsyl. Sen fick jag dessutom två söta ekorrer (mjukisdjur) på köpet, den ena är vit och den andra är brun :) Hihi, jätte söta är dem.

Hmm, denna första låten på denna första skivan var lång, den har varat i 10 minuter och är inte slut än, haha.. Men än sålänge är det inget hack i den. Tur är ju det för det är en bra skiva =)

Ja ne, jag ska ta ett foto på sakerna jag fick idag och lägga upp här.. Sen blir det att kika runt lite på datan och lyssna igenom denna skivan.. Sen får jag gå ut och gå en runda och sen sova.. Ska upp och jobba imorgon, börjar halv 8, sen vet jag inte när jag slutar.. men tror jag slutar 4. Money money..

Jag lägger även upp en bild på kalendern jag köpte häromdagen (den gröna köpte jag).. hade såån beslutsångest, hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0