Jobb, stress och nyheter

Mmm.. jag vet att jag inte har skrivit något här i bloggen på länge nu.. *fy skäms på mig* Men jag har faktiskt hade en bra anledning, jag har jobbat måndag till fredag förra veckan och efter nästan varje dag har jag haft något inplanerat vilket ha lett till att jag varken har haft någon direkt tid eller ork till att blogga.. sen i lördags så skulle jag och Uffe till halloweenfest hos Jenny, och eftersom Uffe drog ut så mycket på tiden och hans bror och pappa fick för sig att fixa ljudet på Uffes bil så blev jag c:a 2 timmar sen i planeringen, så dagen blev väldigt stressig.. sen jobbade jag igen i söndags och i måndags och har varit rent död.. har hosta och så också så har bara velat vila och ta det lugnt.. Men men, nu börjar jag piggna till lite igen =) Har varit ledig idag och är ledig imorgon också.. Sen blir det att jobba igen torsdag och fredag.. hur helgen ser ut vet jag inte riktigt än, det återstår att se.

Tänkte iallafall bjuda på lite roliga nyheter =)

Naken älskare flyr äkta make
När den äkta mannen kom hem en dag fann han sin fru i säng med en annan man. Mannen blev självklart rasande och för att undgå den rasande äkta mannen klättrade älskaren ut alldeles naken genom fönstret och ställde sig på ett luftkonditioneringsaggregat.
– Människor skrattar åt hur jag såg ut naken – men jag vill poängtera att det var en väldigt kall dag, kommenterar älskaren.

Hon åt upp 78 bestick
Kvinnan hade ett tvångsbeteende av att äta silverbestick, dock endast skedar och gafflar. Hon har ett antal gånger tvingats operera sig för för detta, varav en av gångerna fick dem ut sammanlagt 78 bestick. Kvinnan har fått diagnosen borderlinepersonlighet, men har efter terapi blivit av med sitt tvångsbeteende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt :P men de e ju tur att man själv inte gillar äta bestik :P haha

2009-11-03 @ 21:39:24
URL: http://blackwindow.blogg.se/
Postat av: Bella

haha, eller hur :p

2009-11-03 @ 21:47:51
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0