Gott och blandat =)

Måste säga att det var verkligen skönt att jag fick ett lugnt schema på jobbet idag.. hade en hemsk natt.. :( Kommer inte ihåg vad jag drömde, men det var ingen rolig dröm, för jag kunde knappt sova, har legat och halvsovit hela natten.. Sen så när jag vaknade imorse kände jag mig jätte orolig och så :( Inte kul alls.. Sen så utöver det har jag fått en förkylningsblåsa mitt på tungspetsen, och så skar jag mig i fingret ikväll när jag fixade med maten.. *suck* en sån otur jag ska ha..

Men men, jag får bara hoppas på att jag får sova bättre inatt och att jag får ett lugnt schema imorgon också.. Imorgon är iallafall sista dagen denna veckan som jag jobbar. Efter jobbet kommer Therese hit (runt 5) så ska vi gå lite på burlövs center, snacka skit, äta (hemma) och lite sånt smått och gott.. =) Sedan hämtar Uffe oss när han slutat jobba, så ska vi hämta Sing Star som jag ska få låna av Jenny (Tack så jätte mycket, lovar att vara rädd om det och att lämna minneskortet hemma hos dig så ingen slår dina rekord) ;)

Ja, så vi alla ska sova hos Uffe till på fredag då. Sen på förmiddagen där åker vi till Ekeby till min kära mamma. Så ska vi hämta Sofia på hennes skola, och sen mot eftermiddagen försvinner mamma och Magnus till Malmö så då är vi barnvakter :D Ska bli kuul.

Nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag som det ser ut just nu. Sen på fredagen åker jag och älsklingen till Gbg och stannar över helgen. Vi tar tåget hem till skåne igen på måndag vid 2-3 tiden eller något sånt.. Kommer inte ihåg den exakta tiden, men ja.. något sånt var det iallafall :P

Jag har förresten varit duktig idag (men det är ju inget ovanligt, är jag ju alltid annars också) :D Hihi.. Ne, men jag har faktiskt putsat fönstret på rummet idag + hjälpt till med maten. Men måste säga att jag är trött.. Men men, lägger mig nog runt 9-10 idag också :) Blir nog en ganska lagom tid tror jag.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hahaha JA viktigt ingen slår mina rekord! Hehe!

Kul ni hade roligt med spelet! Kram!

2009-12-01 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0