Tips - schampoo & balsam

Har nyligen köpt nytt schampo och balsam som jag ville testa; Syoss. Jag hade sett den nya lanseringen i butikerna när jag var uppe i Göteborg, där det stod att produkterna var utvecklade av och används av professionella hårfrisörskor och stylister. Flaskorna var även designade på att sätt att dem såg väldigt professionella ut. (Jag vet... jag fastnade för marknadsföringen där, haha..)

Vilket fall som helst så har jag nu använt det två gånger.. och det är jätte bra, jag är super nöjd med resultatet. Håret blev jätte mjukt och lent, det blev mycket luftigare och fick dessutom lite mer volym. Sist men inte minst så doftade det underbart gott. :)

Flaskorna kostar endast runt 50-60:- beroendes på var du köper dem såklart. (Hårkurerna är lite dyrare men inte mycket.) Man får dessutom en stor mängd som varar länge. Alltså är det väldigt ekonomiskt samtidigt som håret mår bra.

Det finns 4 olika typer av shampoo, balsam och hårkurer av detta märke.
1: Shine boost - för sprött och glanslöst hår.
Schampo 500ml:
Slätar ut hårstrukturen och ger håret strålande glans.
Balsam 500ml: Tillför håret fukt. Resultatet är ett glansigt och silkesmjukt hår.
Instant-shine treatment 200ml: Vårdande intensivkur. Stärker håret och ger glans.
2: Repair therapy- För torrt och skadat hår.
Schampo 500ml:
Schampo med vårdande ingredienser som bygger upp skadat hår på djupet.
Balsam 500ml: Förebygger brutna hårstrån och ger håret styrka och frisk glans.
2-minutes intensive mask 200ml: Hjälper till att bygga upp håret på djupet. Ger det styrka och frisk glans.
3: Color protect- För färgat, tonat och slingat hår.
Schampo 500ml:
Schampo som stärker och bevarar färgens intensitet och ger håret strålande glans.
Balsam 500: Tillför håret vårdande ingredienser och fukt. Hjälper till att skydda din hårfärg från att mattas av och ger håret strålande glans.
2-minutes intensive mask 200ml: Ger håret intensiv vård och strålande glans.
4) Volume lift- För tunt och fint hår.
Schampo 500ml:
Schampo som stärker hårstrukturen och ger ökad volym.
Balsam 500ml: Vårdande balsam som stärker hårstrukturen från roten utan att tynga ner. Håret får volym och en fantastisk glans.

Själv köpte jag Repair therapy. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0