Time to relax =)

Då var jag färdig med alla mina uppgifter för idag =) Dags att belöna mig själv med en läsk och toffee.. mmm.. mumsigt gott.

Såå, vad har jag nu gjort idag? Jag ringde kronofogden angående skadeståndet och har nu även fått iväg mitt brev till dem. Jag har ringt mitt gamla försäkringsbolag angående skadeståndet och ska nu få hem papper av dem om att dem inte kan betala ut skadeståndet (om kronofogden inte kan driva in det). Och så har jag ringt CSN och fått bankgiro och OCR nummer så jag kan betala in lite till dem när jag känner för det.

Jag har även varit en snabbt runda på jobbet och lämnat pengar för begravningsblomman, samt varit en runda på obs där jag fick handlat balsam, duschcreme, lotion, foundation och make-up svampar. Jag är även hunnit med att impregnera mina stövlar här hemma =)

Men jag måste säga "Usch".. Det är verkligen INTE kul att cykla i regn och hagel... Man skulle haft någon typ av skyddande bubbla runt sig i sånna här väder.

Nu ska jag gotta mig lite iallafall och spela något spel eller kolla tv eller något. Får se vad för kul jag hittar =) Sen blir det även att städa lite bland alla papper jag har i lådan, så jag får lite ordning och reda på det. Inte mycket som är i oordning.. men tycker inte om att ens ha det liiite stökigt i papprena.. Vill ha full koll på var jag har allt ;)
Kommentarer
Postat av: jenny

Låter som om du förtjänar att ta det lungt nu gumman! Kram

2009-12-02 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0