Julklappar och en härlig helg med Therese =)

Nu är älsklingens julklapp beställd :D Wooohoo, äntligen fick jag tummarna ur röven och fixade det =) Hehe.. så nu får jag den om 2-7 arbetsdagar.. lagom till att hinna packa in den och allt sen innan jul.. det blir fiiin fint detta.

Just nu så sitter jag och bara tar det lugnt här hemma. Har varit hos Therese sen igår.. kollade först på idol och vår kära Erik vann =) Yeees.. sen så under kvällen åkte vi hem till hennes kompis så satt vi där några stycken och spelade guitarr hero.. haha, det var riktigt kul. =) Jag har ju inte spelat det på typ ett halvår så jag trodde inte alls att det skulle gå bra :/ tänkte spela på easy så jag fick en mjukstart, men han inte ändra :/ haha, så började på medium direkt och klarade det galant :D Jag är bara såååå bäst ;)

När vi suttit där ett tag och spelat och snackat skit så blev vi körda hem så vi var väll hemma vid 1- halv 2 på natten, kommer inte exakt ihåg.. men något sånt var det.. så då blev det att tvätta av sminket och gå och lägga sig direkt =) Så sov man gott ända till vid elva idag.

När jag och Therese satt och åt frukost berättade hon om sin dröm hon haft som gjort att hon hade haft svårt att sova.. Så vi satt och pratade om vad drömmen betydde och lite så. Sedan gjorde vi oss iordning och gick ner till center syd :) Det var riktigt skönt att vara ute och gå idag, solen sken och det var knappt ett moln på himlen och så vindstilla.. riktigt härligt =)

Jag var inne om på apoteket och handlade och så kollade vi lite på new yorker.. sen så gick vi iväg och handlade sebbe's julklapp, som vi sedan packade in ;)

Vi färgade även håret på Therese innan jag sedan skulle åka hem med bussen.. så jag var hemma ungefär 6 och då la jag mig i ett bad, sedan smörjde malle in min rygg och så satte jag mig och gjorde suddigummi med Billy =) Det blev bra och var ganska kul att pyssla lite faktiskt. Sedan har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen. Ska snart äta ostbricka med Malle. Ska bara vänta tills ungarna somnat in lite mer, hehe.
Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :D

2009-12-15 @ 16:57:09
URL: http://blackwindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0