Gbg nästa <3

Ooooooh, skit också.. jag hade nästan skrivit färdigt mitt blogginlägg här och så råkar jag klicka på fel knapp så att all min text försvinner :( Hur dum kan man bli? Jaja, jag får väll försöka skriva om det igen.. jag som hade fått ihop det så bra, får hoppas det blir lika bra och att jag kommer ihåg allt jag skrev om nu bara :/

Jag kommer ihåg att jag skrev att jag hade en del att göra nu en liten tid framöver =) Härligt så man inte bara sitter och blir allmänt slö, inte kul det.. Mycket bättre och ha något att göra ju.

Så idag blir det en runda över till Jenny där jag även ska sova över med Uffe. Sedan imorgon har jag lite olika saker jag måste få gjort. Först och främst ska jag inom jobbet och lämna pengar till en begravningsblomma för en vårdtagare som gått bort :( Sedan ska jag ringa ett samtal till kronofogden angående skadeståndet jag ska få ut (vet ej hur jag ska fylla i pappret jag fått). Sedan blir det ett samtal till CSN om min lilla skuld som jag inte har någon betalningsplan på och heller inte kan beställa papper till inne på hemsidan :/ Hmm.. konstigt men så är det. Sedan avslutar jag med en runda till obs där jag ska handla lotion, balsam och duschcreme. Samt så måste jag justera bågarna på mina glasöogon igen, är fortfarande inte riktigt nöjd.

Imorgon blir det nog att sova hos sötnos min i Sjöbo, sedan på torsdag sover vi hos Jenny igen :) Hon ska nämligen upp tiiidigt och köra oss till Malmö C på fredag morgon. =) Jag och älsklingen ska upp till Göteborg och hälsa på min älskade storasyster, hennes sambo och min underbara systerson. Har ju pratat om denna dagen i typ 3 år men har aldrig blivit av för det har alltid kommit något ivägen :( Men nu är biljetter bokade och betalda =) Så det är riktigt niiice. Så tåget går 06.17 på morgonen sedan åker vi hem på måndag vid 2-3 tiden om jag inte är helt ute och cyklar.

När vi kommer hem igen ska jag få in en dag och åka ut till Veberöd och hälsa på Carro =) Ha en foto-dag med fika och skitsnack, ska bli trevligt. Sedan ska jag få in en dag och träffa Therese också. Ska försöka flörta med henne lite så hon kommer hit till Arlöv, så kan vi ta en fika på det nya caféet :) Så vad säger du Therese *blink blink* *flörtar för fullt* Hihi =)

Nu har jag nog inte glömt något.. inte vad jag kan komma på iallfall ;) hehe.. förresten så har jag inte orkat skriva om helgen som gått här i bloggen.. Men gå in på Therese blogg istället och läs där =) Det är mycket trevlig läsning med mina små tabbar kan jag lova =) Hihi.. Hennes blogg hittar ni under länkar till vänster.

Oj, vad tiden flyger iväg helt plötsligt. Nu ska jag ringa älsklingen innan jag glömmer bort tiden helt =)
Kommentarer
Postat av: jenny

Jepp tidig morgon för mig men det blir bra! :)

2009-12-01 @ 21:58:08
Postat av: Therese

självklart gumman bara du inte flörtar för mycke med mig ;P hihi

2009-12-01 @ 21:59:09
URL: http://blackwindow.blogg.se/
Postat av: Bella

Therese: Hehe. Jag lovar att jag ska försöka hålla mig i styr ;P

Jenny: Aaah, det blir det för mig med (Uffe är mest van som går upp 4 när han ska jobba ju) Hehe.

2009-12-01 @ 22:02:01
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0