Bio med Therese =)

Igår blir det bio med Therese, vi såg New Moon som vi gått och väntat på såå länge på att se =) Den var så sjukt bra, älskar dem filmerna. Blir verkligen helt såld.. Så vi har bestämmt nu att vi ska se tredje filmen på premiären nästa år =) Läntar redan. <3

Sedan på vägen hem så skulle vi med tåget som gick 23.51 vilket inte blev eftersom vi träffa gamla kompisar från gymnasiet till mig som vi snacka lite med. Så sa vi att vi skulle ta tåget 00.21 istället. När vi väll skulle ta det så var det försenat till 00.50. Vi satte oss då inne på Viggo's för att vänta in tåget. Gick ut igen 23.40 för att se om det kanske kom in tidigare ändå.. Men neee, då var det ändrat till ännu en senare tid.. all tågtrafiken hade stannat så det va heller inget annat tåg som kom in på stationen eller som lämnade stationen.. Då bestämde vi oss för att gå genom stan igen till bussen och vänta in den istället. Så den kom vi på 01.10 om jag inte har helt fel för mig..

Väl hemma snacka vi lite skit med Sandra (syrran) och så gick vi in och la oss.. Masserade även Therese lite eftersom hon hade jätte ont i svanken.. och det hjälpte lite =) Så det var ju skönt.

Kommentarer
Postat av: therese

hihi ja den va jätte bra vi får köpa filmen sen när den kommer ut så får vi ha new moon kväll =)

2009-12-19 @ 18:45:23
URL: http://blackwindow.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar Therese: Aaah, det måste vi göra.. jag ska ha ALLA filmerna sen =) hihi

2009-12-19 @ 21:56:54
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0