Lördagsnöje

Igår blev det att göra hela dagen. Började med att vakna hemma hos min underbara pojkvän, och tog det allmänt lugnt; duschade och åt frukost. Helt enkelt det jag brukar göra när jag vaknar. Senare under dagen åkte vi ner till Arlöv och gick en runda i butikerna på obs. Jag som skulle på fest senare på kvällen skulle hitta en present eftersom det var en födelsedagsfest, det blev ett jättefint ljusarrangemang med små fina stenar och plastblommor/blad. Tyvärr så blev det ingen bild på detta. På vägen ut till bilen igen var jag tvungen att leta upp ett par stay-ups till klänningen för festen också. Till slut hittade jag inne på H&M (2par för c:a 75:- tror jag det var). Dem satt perfekt, men som med dem flesta tunna stay-ups så blev det självklart maskor i dem senare under kvällen.

Resultatet på hur jag såg ut inför festen blev följande: En grön klänning/tunika från Gina Tricot samt stay-ups från H&M. (Se bild längre ner)

Festen anlände jag till c:a 7 på kvällen. Mycket trevligt hade vi. Träffade en gammal kompis från högstadiet samt några gemensamma kompisar till mig och Carro (min kompis som fyllde år). Vi tog några drinkar, dansade lite, satt och snacka skit och hade allmänt trevligt. Tråkigt bara att Uffe inte ville följa med. Men det får bli en annan gång.

Jag kom hem runt 1-tiden inatt och försökte få igång internet så jag kunde skriva om vad som hänt under dagen, men självklart så ville det inte fungera. Därför jag skriver om det idag istället. Så nu sitter jag här, samtidigt som jag har tvättmaskinerna igång nere i källaren. Senare när tvätten är färdig och jag har gjort mig iordning så blir det en runda in till malmö. Vad jag ska göra där skriver jag om senare ikväll när jag kommit hem. Och då ska jag förhoppningsvis också ha någon bild med.


Inför Carros 20-års fest.

Kommentarer
Postat av: Gissa syrran

jaha vad du verkar ha kul då!! :P

2009-08-31 @ 19:44:39
URL: http://har ingen
Postat av: Cassandra

Låter som en bra dag, du skriver bra inlägg! :)

2009-08-31 @ 22:44:07
URL: http://chicaz.blogg.se/
Postat av: Bella

Jadå, det var en bra dag. Speciellt kul att träffa Carro eftersom vi inte träffats på nästan ett halvår. :)

2009-09-01 @ 21:16:26
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0